perjantai 29. toukokuuta 2015

Moi!


Kevät ja kaikki siihen liittyvät ihanat puuhat ovat vieneet mennessään ja blogiraukka on taasen hunningolla.
Nytkin tulin vain mainostamaan pikaisesti!

Sunnuntaina suuntaan Espooseen Cafe Latte Spiritin bloggarikirppikselle myymään kasseittain vaatteita ja tavaraa.
Olen karsinut tosi rankalla kädellä kaikkea ylimääräistä, osa päätyy suoraan lahjoitukseen, osa myyntiin. Haluan eroon kaikesta, mitä juuri nyt en tarvitse, koska meillä on todella vähän säilytystilaa ja kaikki nyssäkät ja pussukat on saatava pois nurkista, pois tieltä. Remontin tieltä, elämisen tieltä, imurin tieltä, mun mielenterveyden tieltä ;). Tulkaa pliis siis ostamaan halvalla!

Autot kannattaa jättää Rastaalaan ja kävellä loppumatka :)



Tässä pieni osa tavaroista. Iso osa on kanalassa varastoituna joten niihin en puutu ilman apukäsiä hämähäkkikammossani (joo, ne on heränneet talviuniltaan, hrrr...). Mukaan tulee leluja, lastenvaatteita, mun omia vaatteita,  sisustustavaraa ja kaikkea mitä nyt olen päättänyt laittaa kiertoon :)

4 kommenttia:

  1. Hih, mä tulen sit ostoksille! Varaa mun näköiset vaatteet syrjään... :)
    ps. Mä kerron sulle hurjia hämisjuttuja sunnuntaina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 😂👍 sovittu (paitsi ne hämisjutut...kerronko vastalahjaksi hiiritarinoita?)!

      Poista
  2. Voi ei, haluisin niin paljon tulla, mutta on maalaustalkoot :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olispa ollut kiva nähdä! Tsemppiä maalausurakkaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3
Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen, ettei kommenttisi jää huomaamatta :)